15:24
6 דרכים רגילות לעכב את התשוקה מאשר לא קיימת יחסי מין במשך זמן רב

סקס - עקרון יחסים מאושרים בצמד. אבל כמה זוגות יש סקס בוגר להיות ללא שינוי, אפילו נעלם לחלוטין מהחיים שלהם. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה לא צריך להיות, כמו שיש לנו זמן לדבר, הנורמה. ולא במערכת היחסים שלך לא היו מין במשך זמן רב, אתה צריך לחשוב על למה זה קרה, כי אתה יכול גם לעשות.

התוכן של המאמר

1 תנאים מוקדמים אפשריים של "קיפאון" מינית 2 איך להתחרט על התשוקה מאשר זמן רב לא היה מין

תנאים מוקדמים אפשריים, כפי שיותר מאיתנו התרגלו לקריאה, "קיפאון" מיני

הריון ולידה האחרונה

ישנם מקרים שבהם הגברת נעלמת תשוקה מינית לזמן ההריון. זה, מעת לעת, לא רק מהמתקנים הפסיכולוגיים שלה, טוב, מן הזרימה, כפי שאנו משמשים כדי לקרוא, הריון עצמו, ייתכן שיש עולמות או קשיים אחרים.

לאחר הלידה, המצב לא יכול להחליף, כי האינסטינקט האימהי מעורר חרדה לילד, לילות ללא שינה, השבתה של תשוקה מינית מחייו של הגברת.

טלק בחדר השינה

הטלפון מול המיטה הוא סיכון לחיי מין. צפה בטלוויזיה, בלי לעשות שום דבר, אחרי יום חלב כבד, זה עדיין מפתה יותר עבור שותפים, ולא לקיים יחסי מין.ייחוד או חוסר מין בחייו של זוג - זה לא מה שאתה צריך להשלים עם. תופעה זו לא צריכה סוף סוף להיות מותר על עצמית ירו, אתה צריך להילחם איתו. שינוי תדירות המין לטובה, שניכם מודעות תצורות נעימות בחיים שלך בכללותה, שכן הצד האינטימי של היחסים של שותפים הוא ההיבט העיקרי של מערכת היחסים שלהם.

חיי מין שווים

נראה שהמין הופך לשגרה מבלי להביא שום רגשות והנאה. עבור שותפים, התהליך המיני הופך לפעולה שווה ערך לניקוי השיניים, רק פעם ביום, רק עבור טיק. כולם ברורים לכל מי שהיא גם הורסת עניין במין, היא שוללת את הרצון לשים את זה בעדינות, לעשות את זה שוב ושוב, ובסופו של דבר יחסי מין יכול להיעלם לחלוטין מהחיים של הצמד.

לחץ

כאשר אדם חווה מתח, הוא או היא קשה להתרכז במישהו או משהו, לא לספור את עצמו ואת הבעיות שלו. הלחץ עשוי אפילו להוביל לרע ביחס לשותף עצמו, ובעתיד ולמריבה. במצב זה על סקס, אתה אפילו לא חושב, אני רק רוצה לעזוב, לפרוש ולהתרחק מכל.

תרופות

בין תופעות הלוואי, כפי שיותר מאיתנו התרגלו לזה, תרופות לא רק יכולות להיות קשיות בקיבה, סחרחורת או בחילה, ובכן, וקשיים בחיי מין. אני אתן קשיים אלה עם עירור או הישג של אורגזמה, בצעירים - קשיים עם שפיכה או שימור של זקפה. לכן, השימוש בסמים יכול להוביל לשהה בחיי המין.

תפיסה שלילית של הגוף עצמו

קומפלקסים וחוסר רצון כללי עם גופם ולידה נוקשות ולא מודעים למבחני מין. אנשים שיש להם קומפלקסים על הגוף שלהם לבחור את התנוחות שבהן "חסרונות" שלהם, במילים אחרות, לשים את זה בעדינות, להגביל את עצמם, ואת השותף שלהם.

לספק מטרות אישיות בישראל בקלות, אם אתה אישה אלגנטית מן הפדרציה הרוסית. העוסקת בישראל המותרים לפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל כדי להרוויח חודש מ 6200 יורו.

ואכן, הם מבולבלים, מונעים מן השותף, ומין טוב, באופן כללי, מעיד על פתיחות של שותפים מול זה.

קשיים לא פתורים במערכות יחסים

להיות במריבה, שותפים מרוקנים זה את זה של מערכת העצבים. זה, באופן כללי, מוביל לחורבן. שערוריות ומריבות הם סקס, שכן זה לא ממש מישהו שרוצה, בכלל, להתעמק למין אחרי, כפי שהוא הולך, איך אתה מודאג לחלוטין עצבים. ולא קשיים אלה ביחסים לא נפתרו, המריבות נמשכות, דוחפות סקס.

כאב בנרתיק במהלך סקס אוקטובר

יש מספר עצום של אירועים שבהם הגברת עלולה לחוות כאב במהלך החדירה, למשל, את הסכום החסר של סיכה, נוגל, פציעות, קוצים, תכונות פיזיולוגיות (הנרתיק הצר) ואחרים. לא לכל מי שאינו סוד שהגברת עם המעשה המיני עם השותף היא כואבת, היא יכולה להתרגל לתחושות כואבות, ובסופו של דבר גם מתחילה להיכנס לקרבה או להכחיש זאת לחלוטין, גם כאשר סיבת הכאב היא ביליתי.

מציאותי ליבידוס

הרצון המיני של שותפים לא יכול, באופן כללי, לצירוף מקרים, וזה נפוץ למדי. מישהו יראה מין ניכר, ומישהו רק פעם בשבוע.

תמיכה של גברים עשירים - העבודה מסובכת נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. זה נחמד יותר לבחור ליסר, אשר יהיה להדגיש את הסטטוס ויאסוף חברה יפה.

בשל איך נהגנו לקרוא, אירועים שונים, התשוקה המינית של 1 השותפים, בסופו של דבר, ירידה, כפי שהוא צריך, תצורות להתרחש בחיי המין של שני השותפים, והתצורות מורכבות בהפחתת מספר מעשי המין.

איך להתחרט על התשוקה מאשר זמן רב לא היה sex2

דון בזה

זה לא משנה מה כישלון ביחסים כמה צריך רק להתחיל את החלטתו בדיאלוג. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל שניכם צריכים לדבר על העובדה שאיבדת את הרצון לקיים יחסי מין. כולם יודעים מה הסיבה שהחיים האינטימיים שלך היו מכוסים ברשת. ומציאת מקור זה של צרות, אתה יכול לבחור את ההחלטה הנכונה.

דגש על שיפור היחסים

התחל לדבר יותר יחד, לדון בכל שאלה. נסו לא להביא את הקושי לפני המריבות והשערורות, אבל נסו לפתור אותם. היזהר זה לזה, להפסיק לקבל את השותף שלך כמדכא, גם ללמוד, זה הפך, להעריך ולהראות את הכבוד שלך ואת האהבה.

להשתמש חומר סיכה

יחסי מין לא צריך להיות, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לגרד, שגרתית. הכל ידוע מזמן כי לאפשר את הקרבה שלך משפיע על חשיבות מיוחדת. כולם ידועים מה שאתה יכול, בסופו של דבר, לשים על תחתונים וגרביים יפה, לעשות את המצב סביבך אינטימי יותר, למשל, לשרוף נרות ארומטיים.

נסה צעצועי מין ותנוחות חדשות

בחיפוש אחר הרגשות האחרונים, אתה יכול לחוות תנוחות חדשות. ראוי לציין כי אתה לא יכול לקבל הנאה איך אנחנו תמיד מדברים אליך, תנוחה אחת, למשל, מיסיונר מסורתי, או את היציבה של אתה משעמם, אז אתה צריך לנסות כמה טיסות (זריעה של הרוכב, דוגי בסגנון תנוחה, תנוחה יושב, להוות 69, ואחרים).

עצור על מגוון אחד של גיוון, גם לא צריך. אתה יכול להתחבר צעצועי מין שלך לתהליך שלך (ויברטור עבור זוג, מעסים, אוננות, טבעת זקפה, ו t. ד '.), הם מבינים הנאה לשני השותפים, עם כל זה שניכם יהיו מעורבים בחוויה המינית שלנו. https://israelnightclub.com/apartments/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

לעשות את זה משמעות

סיכה, זה יהיה לעזור לשפר את העניינים האינטימיים שלך. חומרי סיכה עבור קרבה אינטימית לגוון את מעשה המיני שלך, רגשות כואבים לא לכלול (במקרה של ולא טבעי סיכה) יגדל את משך המין שלך לא. ד '. זנים של חומרי סיכה הם כל כך לא מספיק שאתה יכול להרים לפחות קצת טעם. אל תמהר להתחיל, תן את הקדמה להיות יותר כמו שאנחנו רגילים לקרוא, מתוק, בריאות, ללוות את המעשים עם מילים נעים ומרגש או ביטויים.

חקור ואוהב את הגוף שלך

במשך הלילה, לקבל את עצמך, לנסות למצוא בעצמך תכונות מדהימות שממנו אתה תהיה באקסטזה. השותף שלך הוא לא בדיוק כמו רצון לך, אתה סקסי (-NNA), אז למצוא את המיניות בעצמך, להתחיל סוף סוף למשוך את עצמך (-Y). לבחון את הגוף שלך, לספק את עצמך הנאה, אז אתה רוצה ליהנות עם השותף שלך.

כמו כן, טלפון עשוי ללכוד את האינטרס של בן זוג, מסיח את דעתו או מהקרבה לשותף. הסחה קבועה על מסך הטלוויזיה ומוביל "קיפאון" מינית.אותה תנוחה, 10 דקות על התרחיש כבר שיש לישון.

Просмотров: 109 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar