16:57
עשיר, אבל חמדן: איך לזהות אדם שובב במועד הראשון

חלומות תוכן למצוא מיליונר וחיים, ירידה. אבל זה לא עובדה כי המיליונר הזה פוגע בך בכסף מראש ראש. לפעמים ב "לחיצה" מוכר או, על בסיס של "סקרים" שלנו, הבנות להכיר גברים עשירים מאוד ואפילו להיכנס אליו יחסים איתו. עם זאת, נס לא קורה ונציג של הפקדה חזקה אפילו לא חושב לקחת מתנה מתנה. כדי לא לבזבז זמן עם גברים gourmand, אתה צריך לדעת איך לזהות Buyps על התאריך הראשון.

דברי החסות הפוטנציאלית אינם חופפים בפעולותיו

לדוגמה, פגשת באתר היכרויות עם גבר. התמונה מראה כי זה יקר באלגנטיות לבוש, יש לו מכונית יוקרה, טלפון חכם של המותג האחרון, עם זאת, הוא מזמין אותך ללכת בפארק או מוביל לסוג של מוסד מפוקפק. זה לפחות לא הגיוני.

אם אדם לא מנסה לעשות רושם טוב, כלומר, איך להפגין את רמת הרווחה שלך, הוא כבר מציע כי הנושא של האוצר הוא מאוד חריף. כמובן, אתה יכול להיתפס רומנטית או רק מטעה אשר הציל תלבושת יקרה ולקח את המכונית להשכרה, אבל זה רק לעתים רחוקות מתרחשת. אם אתה רואה כי חסות פוטנציאלית חוסך אותך מהפגישה הראשונה, אז לא מצפה נדיבות של זה בעתיד. סביר להניח, אדם זה קרוב יחסים על בסיס חומר.

שרי על העוגה יכולה להיות בקשתו לחלק את החשבונית לשניים. כמובן, אף אחד לא אוסר על האנשים האלה מחפשים נשים חזקות ועצמאיות שיספקו את עצמן. אבל התוכן לא אוהב את האפשרות הזו. החסות הפוטנציאלית צריכה להבין בתחילה מה קורה ואילו הוצאות יידרשו לתמיכה בעתיד.

הבוס הפוטנציאלי לא צריך להיות מעוניין במצב כלכלי של האישה

אם במהלך התקשורת, אדם מנסה להבין באופן פעיל כמה אתה מנצח ומה אתה חי, אז זה סימן שהוא חמדן. אז הוא לוקח את דעתו, באיזו שעה אתה עושה וזה מוכן לבלות כל כך הרבה. החסות הנדיבה היא בדרך כלל לא מעוניינת במצב הכספי של הנערה. אם אדם מבין ומקבל את הפורמט של מערכות יחסים על בסיס חומר, הוא מוכן לכל חשבון (במקום סביר, כמובן).

לפעמים יש מצבים שכבר הוצגו בשלב ההסכמים על הסכום שעליו יכיל החסות ילדה, מחלוקות מתרחשות. גבר יכול לשבת ולגלות בקפדנות מה כל קילומטר יהיה בילה כדי לא לתת אלוהים לא לתת יותר מדי. כמובן, כסף אוהב את הציון, אבל לא במקרה זה. יחסים על בסיס החומר נבנים כאלה: חסות מציעה כמה שהוא מושך ואת הנערה מסכים או לא. או להפך. עצם העובדה כי אדם מנסה להציל לחלוטין, חייב לדחוף את הילדה לחשוב כי עם אדם כזה לא צריך להיות קשור כי הם יצטרכו לדווח על כל פרוטה.

אימות של Mercantioti של גבר

אם במהלך התקשורת שלך, אדם מנסה להסתכל על השאלה אם אישה צריכה לחיות בשם מישהו אחר, ואז לברוח ממנו. אוהבי לדחות את הנושא של שוויון בין המינים בהחלט לא מעדיפים יחסים על בסיס חומר ואין שום דבר לתפוס שם. למרבה הצער, ישנם אוהבים לדון בנושא שאף אחד לא צריך שום דבר לאיש וביחסים, כל הפסולת חייבת לשתף תשומות. במקרה זה, אתה יכול לאחל מזל טוב לאדם הזה מחפש מיליונר לבנות איחוד שותף חזק. https://tkescorts.com/

כמובן, אי אפשר לגנות נציגי מין חזקים לעמדתם ביחס למימון. אבל התוכן עם אדם כזה לא יכול לבנות מערכת יחסים מועילה בשבילה. למרות רווחתו, הג'נטלמן לא יחלק עם גברת הכסף. לכן חשוב להבין כי חסות טובה היא חסות נדיבה. ואדם עשיר תמיד יכול להיות רזה.

Просмотров: 495 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar