20:24
איך להתנהג, כמו כולם יודעים, לקוחות אימפוליס, אם אתה עובד בליווי

בכל העסק, ייתכן שתיתקל יחס מכובד כלפי צוות השירות. אבל לעתים קרובות, כביכול, כפופים לאלימות ופגיעות בשיחה של מודל ליווי. אמנם, בדרך כלל, השירותים של שכפול נהנים מאנשים שהשיגו את ההכרה בחברה, חלקם, לשים אותו מעט, מתכננים לשחרר את האדים ולאפס את השלילי כאשר הם מזמינים גברת פנאי. ואם אתה מתכנן לשקול להיות כיסא, בשבילך סוף סוף נוי להגיב על גסות הלקוחות, כך שזה לא, להיות, כדי לאבד את היתרונות לא חום עצמך.

הביטחון הוא החשוב ביותר

אולי לאדם היה קשה, הוא צוין לגלות מישהו, על מי יכול לצאת. לא לכל אחד, אם כי לא מאוד נחמד לתקשר, לא מהווה איום. אולי הוא יהיה שרבוט עליך, אם אתה עושה משהו לא בסדר, זה ינהג אופיוני או לטפל בשבילך מתנשא בכוונה. אבל הלקוח אינו מסוכן. כעבור זמן מה, זה יהיה להירגע ולכן, יהיה אפשר לארגן את זה בעצמי, כדי לשבור שיחה קלה ואת השלווה המכוונת, אם אפילו הציד הוא סוף סוף מושכרים דלקתית.

אבל בדרך להסללת הצלחה, כפי שהיה, הסדרים האמיתיים, אשר לחסל נשים ללוות, למעשה, לקחת אותם במקום נטוש, כך. יש לציין כי החבר'ה האלה חייבים סוף סוף לפחד כמו אש. באופן טבעי, אתה לא יודע מה אתה לא יודע מראש כי מסתתר עם קול זכר טוב שאתה שומע במכשיר. לא לכל אחד סוד לבלות את הערב בחברה מחוץ לעיר אולי מסתיים.

כאשר אתה הופך סטריאו מנוסה, תהיה לך הזדמנות לעבוד רק עם לקוחות מוכחים. אבל עד כה, בסוף, אין ניסיון, סוף סוף יש לי, סוף סוף, כדי לקבוע אפילו את ההצבעה ואת האינטונציה, כי הסכנה מאוימת בשבילך במקרה של הסכמה. ואם יש לפחות ספק קטן ביותר, עדיף להמריא.

אתה יכול להתייעץ עם הלקוח בטלפון בפורומים Esquiten, שבו בנות מסודרות על ידי perverts. אני בסדר, אבל הכי טוב לחסום הכל מראש איך אנשים משמשים להביע, מספרי טלפון מן השחורה השחורה כדי להיפטר כמה אנשים חושבים, ניסיון עצוב.

פחות סביר לטיול על סוטה, אם אתה משתף פעולה עם סוכנות ליווי. בדרך כלל, סוכנויות יעבדו עם לקוחות ללא שינוי. ואם התלונות מגיעות ממודלים, החדרים חסומים. גם לא נראה על ציוד מגן אישי כי אתה יכול ללבוש ורדים אפילו בשקית נקבה. נערות ליווי בראשון לציון

שמור על קור רוח

איך להיות כמו הרבה חשיבה אהובה... כיצד להדגיש...

אם הלקוח הוא מוטרד, עלבונות אתה, לשאול אותך מה אתה לא רוצה לעשות, התשובות המוארות להימלט אתה לא, בסופו של דבר, מניחים להרגיע את היריב שלך, אבל רק יותר אי שביעות רצון. יש צורך להדגיש את העובדה כי עדיף לעשות נשימה עמוקה ביותר, להעביר את העיניים בצד, לחשוב על משהו נחמד. ופשוט חושב שזה יסיים. אדם קטן יודע כי עצי הסקה גם להקיא את האש, מוקדם יותר את הלהבה של כעס ייצא. ואפילו לא צריך לדבר על מה שאני זוכר שהוא שילם כל רגע של תחביבים משותפים. ובעוד הוא נשמע סוף סוף את הקללה בצד שלך, את הזמן, בסוף, הולך, ואתה מרוויח את זה.

אל תופיע את הגסות על איך אנו מביעים, החשבון שלך

כמה גברים סוף סוף לתת הנאה, לשים אותו מעט, השפלה של הגברת. זה יכול, זה הפך, להתקשר אליך, כי רובנו שימשו לדבר, טיפש, להביע את אי שביעות הרצון שלך, כמו כולם יודעים, דמות או בחוץ. אבל זה לא צריך לך בשבילך, כמו כולם יודעים, לא משנה. כל דבר מוזר, אבל זה פשוט מציין את הקמנטיות שלה. אנשים מאוזנים מאושרים לא מוצאים פערים בשאר, וכל כך הרבה. לבסוף הוא מחכה לדמעותיך, מבולבלת. זה לא סוד עבור כל אחד להירגע כאשר זה איך זה לא פוגע בך.

להיות איך מתחיל, חיובי, אבל עם מתינות

אם זה נותן לך כי לא, לשים את זה מעט, הוא נכנס לשירותי ליווי, אתה לא צריך לעשות את caprice שלה. האדם יכול גם להציע משהו לעזוב אותך רשימת השירותים שלך. ואת זכותך, לשים אותו מעט, לדחות או להסכים. כולם יודעים שהוא לא צריך להגיד לא לאלץ אותך לפעולות שלא היו הסכם הכנה.

לא להיות כל כך לדבר, התשובה היא מחוספסת, חריפה, אכזרית. לא להפגין מה היה מזועזע. יש גם 3 חוק כישלון. יש לציין כי זה מזהיר אותו פעם אחת. ואכן, אם הוא מתעקש, לחזור על כך שאתה דבק במסגרת מסוימת. אתה יכול סוף סוף לעזוב בפעם השלישית, לקבל את תשלום מראש של ליווי.

אבל אם אתה רואה שהוא כועס והוא מוכן לכל דבר, עדיף לוותר. אל תשכח כי החיים שלך לא שווה את העקרונות והשימור נמצא מלכתחילה.

ניסיון של התאוששות זמן

אם לקוח חזק נלקח בשבילך, מי כמו ערפד מצץ את כל האנרגיה שלך, יש צורך להתאושש מבחינה מוסרית. ניסיון של הכספים שנרכשו של אדם, אבל כמה, כמו כולם אומרים, רכישה יפה, אשר ישמש פיצוי על המלח. אוסף בספא, עיסוי הזמנה והליכים מרגיעים.

אם הוא נעלב אותך, תמצא איך אנשים משמשים להביע, את המקומות הרגישים ביותר, אז זה יהיה קשה לך להיפטר השלילי. אחרי הכל, לעתים קרובות גברים של כעס, אז לדבר, נראה כמו נקודות כואבות ביותר. הערה במחברת של כל התזות שהוא הוביל לך להשפיל. לא למישהו אחר הוספת הפרכה. הוא התקשר אליך, כפי שהיינו מדברים, טולסטוי, אני מצדיק את עצמי בעצמך, שזה לא כך, מביא את המאפיינים של הדמות, מספר הביקורים לחדר. ספורט ואימונים לאומיים. מבוטא כי אתה מכוער, להפוך את הליקויים של השפעות חיצוניות לתוך המקצוענים. אז, בשבילך, זה יהיה להיפטר מהמתחילים כי להטיל לקוחות כפויי טובה.

אל תתחתני כי רוב הלקוחות הם אנשים הולם שאינם מושפלים סוף סוף לא להעליב נשים והם מוכנים לשלם בנדיבות מן הזמן בילה במשותף.

Просмотров: 379 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar