14:34
חיים טובים יותר עם איש עשיר

לחיות עם גבר בלי לחשוב על איזה סוג של כסף נכנס לטיול, ללכת למסעדה יקר סלון יופי לכל ילדה. גברים עשירים - הם כמו עוזרים, מוכן להצדיק את הציפיות של בנותיהם, לתת רק רגשות זוהרים, תחושות מדהימות לתת את ההזדמנות להרגיש כמו מלכות אמיתיות. כל זה אפשרי בעולם המודרני, פשוט להזכיר לך כי הוא עשיר ומאובטח גברים, יש עלייה בצרכים שלהם חצאי השני שלהם. אתה תמיד צריך לעקוב אחר המראה שלך, להיות מסודר וקשוב לעצמך, אתה מתלבש רק חנויות ממותגים מוכח לחלוטין להתאים את בעלך.

גבר חייב להיות גאה בבחירה הנבחרת שלו, ואז חייו באמת יהיו מלאים בצבעים בהירים. GIRLS נדרש:

  • להיות מנומס וקשוב.
  • להיות מסוגל לעניין גבר.
  • שימו לב לנתונים החיצוניים שלך.
  • אין לארגן סצינות של קנאה ולא לטפס על רגעי עבודה.
  • להיות מוגבל והרס.
  • גברים עשירים אוהבים נשים מעניינות

    כאשר אישה לוקחת הכול בחיים, מה היא רצתה, היא מתחילה להיראות נראה שהאיש לא הולך לשום מקום ובכל הזמן נראה כמו אגדה. זוהי דעה משוגעת מאוד, אשר ברוב המקרים והתמוטטים. האיש חשוב כי הבחירה שלו מתפתחת כל הזמן, לא לבלות את כל זמנו עם חברות וזה נכתב על קורסים קוגניטיביים, למד שפות זרות ושפר את יכולותיו. אחרי הכל, זה באמת תלוי בזה, ונשים פשוט נאלצים לשים לב לזה. נערות ליווי בהרצליה

    לחיות עם איש עשיר - זה אומר לקחת את העובדה כי נשים יפות תמיד יהיה סביבו. קנאה, טינה וחוסר אמון לא תלך לשום מקום. גברים לא אוהבים אותם כשהם מואשמים במשהו, מנסים לפגוע בגאווה או להגיש תלונות. אחרי זה, מתעוררות מיד מן המריבות, אי הבנות ואי הסכמות. האשה החכמה של האשה לעולם לא תקדם את יומרותיה לאדם שמציע לו, ממשיך את כל הגחמות, מנסה לספק את כל הצרכים הפיננסיים. אם אתה באמת רוצה לחיות חיים מאושרים עם איש עשיר, אתה חייב להיות אישה חכמה ומוגבלת.

    ככלל, החיים של אדם מאובטח מודרני עדיין לא נשאר, הוא מבקר כל הזמן אירועים שונים, מסיבות, מפגשים עם עמיתים. לעתים קרובות ואתה צריך לבקר במוסדות כאלה, ולכן אתה צריך תמיד להיות מוכן לתקשר ולשמור על שיחה עם זרים. נסו תמיד להיות יפה עבור האיש שלך להיות גאה בך, וחבריו ועמיתיו רק קינאו בנעימות. הפוך את החיים שלך מבריק וצבעוני, כי ליד אדם עשיר עשיר, זה יהיה הרבה יותר קל.

    Просмотров: 348 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar