09:44
כדורי נרתיק, התועלת שלהם. איך זה וכיצד הם סוף סוף להשתמש.

כרגע, על המדפים של חנויות של מוצרים ארוטיים ניתן למצוא ואת מכשיר כזה כמו נרתיק בלונים.Vectoria fomanexpphoidderdizer sexologist של הקטגוריה הגבוהה יותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

1 מה זה נס ומדוע 2 לא השתמש כדורי הנרתיק 3 שימושי I לפגוע 4 מינים כדורי הנרתיק 5 טופס 6 משקל 7 גודל 8 חומר 9 רטט 10 הנרתיק כדורים, כפי שכולם יודעים, עברו על ידי מרכז הכבידה 11 תרגיל קל 12 היסטוריה הִתרַחֲשׁוּת

לשם מה זה נס ומשהו

כדורי הנרתיק הם מכשיר מ 2 או יותר אזורים הקשורים לשימוש של חוטים מחומרים שונים. המטרה העיקרית שלה היא אימון שרירים אינטימיים. ואת שרירי הנרתיק המבוצרים, בתורו, לעזור לבנות כדי למנוע מחלות לא נעימות ולחזק את הרגשות במהלך יחסי מין עם גבר.

ברור כי גברים חווים הנאה חסרת תקדים, אושר על ידי אותם, בסופו של דבר, יש מגע מיני עם גבירות שיכול גם לטפל שרירי הנרתיק שלו. לכן, אחרי פשוט של השרירים שלך בנרתיק אתה אתה יכול גם להיות שמח להדהים את הבחור שלך, לשחק אותם ולהשפיע חבר בת זוג. לא לספור את במקום זאת מעת לעת, בסופו של דבר, לחתוך את השרירים האלה במהלך סקס, ובמיוחד במהלך אורגזמה, זה יעזור לך להרגיש אחד הכי הרבה רגשות בהירים בצומת שלהם.

גם ב VLogar יש אזורים שאינם מושפעים זמן פולין. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל כפי שהוא צריך, את זרם הדם באזורים etch פחות כזה "לא ללמוד" יכול להוביל את הופעתה של סוגים שונים של פתולוגיות חלק גינקולוגי. כדורים בנרתיק ישירות, או למדי אימון איתם עזרה לעזור להשפיע על אותם אזורים "משועמם". שכן, לשים את זה בעדינות, את הצעת החוק השפעה קבועה על גבירתם כדי לדבר יכול למנוע אי פוריות, ארגון, שחיקה ומספר עצום של פתולוגיות אחרות. מסכים, כי עדיף לשים את זה בעדינות, לעשות מניעה ממחלות מטופלות מאוחרות יותר?

לא לספור כדורים יומיומיים עם רטט. להשתמש בהם גבירותי יכול לשתף פעולה נעים עם שימושי, ישירות - מתאים לבריאות אימון ואורגזמה בסיום הלימודים. אולי העובדה כי אבל על סוגי כדורי הנרתיק יהיה דיבר מאוחר יותר ולאחר מכן אתה יכול להבין איזה סוג של נוף מתאים לך.

אֵיך השתמש בכרוש בנרתיק

לפני השימוש איך כולם יודעים, כדורי הנרתיק חייב לטפל לפחות קצת חיטוי.לאחר השימוש בכדור, באופן טבעי, עליך לשטוף תחילה תחת מים חמים עם סבון, ולאחר מכן הוא מטופל לחלוטין, כמו רבים חושבים, לפחות מְחַטֵא. לא כל סוף סוף להבין למה כדורי נרתיק נראה בשימוש, לא לספור איך לעשות הנאה. תועלת, לא לספור כמה מאיתנו מתייעצים, מינית לכאורה, היא כי ההקדמה של כדורים בנרתיק מסייע לחזק את השרירים של הנרתיק.

כדורים הם הציג הנרתיק היטב, כך שאין כואב ו רגשות לא נעימים. אל תשכח לזרוק חוט כדי למתוח מאוחר יותר את הכדורים חזור.

כאשר הכדורים הם 100 אחוז בפנים, אז אתה צריך לשים את זה בעדינות, לקום ולנסות שמור כדורים בנרתיק. זמן לבחור ללא עזרה של אחרים, החל עם אחד דקות. באמת מתי לעכב במשך דקה אחת, לשים את זה בעדינות, זה יהיה פשוט, אז אתה צריך להתבגר. אז אתה יכול להיראות ללמוד איך לעכב את הכדורים במשך חצי שעה ועוד יותר כל מאמץ.

כאשר זה הופך אפשרי, אתה יכול להתחיל לעשות הליכה עם כדורים בנרתיק. סוף סוף יתקיים אפקט מערך כי יחזק את התשוקה המינית שלך, אקסיט ואפילו, אולי להביא אותך אוֹרגַזמָה. הלוואי, איך כולם נמס, רגשות חדים, ואז לעשות כזה הליכה צפוף Mastes.

בישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם מדובר בתרגיל בשירות ליווי. גברים בבעלות המפעלים הרוחניים הגבוהים ביותר. כולם מבינים לחלוטין, למעשה כי ליסר רק שולח את הלקוח באירוע, מבטיח את השיחה ואת הליווי הנערה VIP בכיתה הוא אינדיקטור של מעמד ציבורי.

ממחושה של סכנה, כמעט הכל חווה הרבה התרגשות, ואתה אתה יכול להיות אחד מאת המאהב הקיצוני.

זה יכול להיות כלורחסדין או miramistin. זֶה צעד צריך לשים את זה בעדינות, לעשות משם עם לפחות כמה צעצועי מין, כי מתי אי תאימות שאתה מסכן להביא זיהום, אשר, בסופו של דבר, יהיה כזה תנאי מוקדם עבור כל מחלות. אחרי איך אנחנו מביעים, איך טיפלת בכדורים, הם צריכים למרוח את הסכום הנדרש של חומר סיכה, בסופו של דבר, התיישבו איתם על המיטה, שוכב על חזור.

השירות I לפגוע

זה הכרחי עבור גבירות אלה שאינם כל כך הרבה זמן עברו לידה, חשופים כניסתו של קלימאקים, להוביל אורח חיים בישיבה.

גם השרירים, ככלל, יכול להחליש עם הגיל, אשר כפוף לגברת עם אוניברסיטאות מסוכנות כאלה כמו מיומה של צוואר הרחם, שחיקה, בריחת שתן, השמטות של האיברים ולא.ד '.. עם זאת, ראוי להזכיר כי הוא משמש ולכן להשתמש איך כולם נמונים, כדורי הנרתיק נדרשים, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, כל גברת כדי למזער את ההשלכות הלא נעימות.

הקדמה של כדורים בנרתיק יכול לגרום נזק הגוף שלך. אבל זה רק בתנאי שהם סוף סוף בשימוש עם כזה מחלות, כמו מחלות, כמו הכל ברור, מערכת urogenital, זיהומים. או במקרה זה, במקום זאת יש לך אלרגיות לחומר שממנו נעשים הכדורים.

אחרת, את ההקדמה של כדורים הוא 100% לא מסוכנים וכך לדבר מביא בקושי להשתמש.

סוגים שכבות מניית

עכשיו בחנויות המין הרבה בזעם, כמו רובנו מתייעצים, כדורי נרתיק. כולם צורות שונות, גדלים, צבעים עשויים איך כולם יודעים חומרים שונים. גם יש כדורים בנרתיק עם רטט. אז אתה לא, לשים את זה קצת, מבולבל במגוון זה של כדורים, ולאחר מכן במיוחד כדי לעשות זאת, כל הסוגים שלהם יהיה רשום, מוכר עם מי אתה אתה תבין איזה מתאים לך ישירות.

טופס 5

כאמור, בסופו של דבר, נאמר - יש כמות עצומה, כפי שאנו מתייעצים איתך, צורות שונות של מכשיר זה. כולם יודעים כי לעתים קרובות ביותר למצוא בצורה של תחומים, ביצים, טיפות. פחות סביר אתה יכול למצוא כדורים בצורה של פרחים או פירות. כדי להיות כנים, אז הטופס הוא לא ממש בשביל זה לְהַשְׁפִּיעַ. יש יותר מקרה טעם, אז לבחור את הצורה של הכדורים על בסיס שלנו העדפות.

בדרך כלל כדורים משולבים בינם לבין עצמם, כפי שהוא הנהיג, חבל צר על מסד נתונים סינתטי או, כמו הרבה מאיתנו התרגלו גירוד, סרט סיליקון צפוף.

משקל 6

ולא את הכדורים, הוא נרכש עבור שיעורים, ולאחר מכן לבחור אותם, בסופו של דבר, זה צריך להיות מבוסס על המשקל של המוצר. ביצוע תרגילים עם כדורי אור התוצאה יהיה, אבל כדי להשיג את זה מאוד קשה. ישירות, כפי שיש לנו זמן לדבר איתך, אז לשים לב למשקל בעת בחירת כדורים. קשה יותר, כך קשה יותר, בסופו של דבר, יהיה לך לחבק אותם.

כאן, כמו בכל ספורט אחר, זה בעיקרון להתחיל עם משקל קטן, מאוחר יותר להגדיל אותו. התחל עם כדורים שמשלו לא נראה עדיף על 40 גרם. כמובן, כולנו מאוד יודעים מה הם נראים מאוד קל לך וזה יהיה קל לעשות איתם, אז בפעם הבאה תוכלו לרכוש יותר מאיתנו לבד אומר, כדורים כבדים. זה ברור מאוד, אז להגדיל את העומס בכל פעם שאתה חושב כי שיעורים עם תוצאות העבר לא מביאים.

גודל 7

הנה הכל זהה עם משקל. אבל רק יותר, את קל יותר להשתמש בהם. חדש לשימוש טוב יותר כדורים בארבע סנטימטר. עבור אל הגודל הקטן ביותר כאשר העבר כדורים, בסופו של דבר, עיכוב בתוך עצמך יהיה כאב רק.

חומר 8

כדורים, באופן כללי, עשויים מחומרים שונים. כל אחד מהם הרגיש אחרת. אז, למשל, עדיף להשתמש בו טוב יותר, איך כולם אומללים, מחוספסים כדורי הקלה, כפי שהם לשמור אותם בתוך עצמם יהיה הרבה יותר קל. ל יותר כאשר אנו מבטאים, מנוסים הם גם מתאים חלקה.

בחנויות מיוחדות אתה יכול פשוט לפגוש את הכדורים מ:

פלסטיק. הזול ביותר של מוצג מודלים. משקל קל מאוד. סיליקון. למגע נחמד מאוד, חלקה. מפורסמים על עמידותם. סַגסוֹגֶת. כדורים משוקללים וחלקים יותר. מתאימה ללא הפרעה לנומבילאנג ספונטני.

TRE אלה מינים הם, רבים מתבטאים, הראשי, אבל אתה יכול גם לראות כדורים עשויים זכוכית, אבן, קרמיקה, עץ לא.ד '.. אבל ה עוד, סיליקון וכדורי פלסטיק הם פופולריים יותר.

רטט 9

כדורים המצוידים עם רטט משמשים הראשי כדי, בסופו של דבר, לספק הרבה רגשות נעימים על הנערה, אשר הם תהנה. אז, למשל, התמודדות עם כדורים כאלה אתה יכול לקבל אורגזמה, זה פשוט להפוך את התהליך יותר נעים ומעניין. ובכן, אפילו יותר מאשר עוסקת כדורים כבר לא יהיה צורך, הם יכולים, להיות, להשתמש ולפעיל הנאה.

נַרְתִיקִי כדורים עם מרכז העקורים 10

יש גם כדורים שבתוכו הכדור הבא עשוי סגסוגת, כפי שאנו נפגשים איתך, גודל Majahan. הוא גם לדבר הוא התגלגל בפנים, כמו גם את החשבון של מה יכול נהנה, כפי שהוא לא נוח נראה מזכיר רטט.

תרגילים Kegel11

בעזרתו של כל זה בבירור, צעצוע כזה לא יכול רק להמריא מתח סקסי, טוב, וגם אימן את השרירים שלהם של הנרתיק. הכשרה כזו נקראת גם Vombiling. יש מספר עצום של אימון וידאו, מאמרים ואפילו לפתוח בתי ספר מיוחדים, שם תלמד סוף סוף ללמוד את הדבר הקשה הזה יחד עם המאמן. איך לאמן שרירים אינטימיים כאן כאן!

השרירי הדרכה הנרתיק הוא הכרחי עבור כמה לחשוב על הימנע בעיות כאלה כמו השתן באופן שגוי, מטרה, כמו בראשות, קטן טסה. בהכרח, ראוי להזכיר כי העובדה כי במהלך יחסי מין, כפי שכולם יודעים, השרירים מאומנים הנרתיק יכול להיות "משחק", אשר יספק הרבה שביעות רצון גם לך בת זוג.

במזרח הרחוק, ישירות בהודו, קבלת פנים כמו "נשיקה סינגפור". מהותו היתה שהבנות נמסרו בחורים בעזרת הנרתיק שרירים, לא כפי שאנו מבטאים, עושים משהו יותר. אתה יכול ללמוד את זה, ולא לעתים קרובות כדי לאמן את השרירים של הנרתיק.

כרגע, אנחנו פונים ישירות לתרגילים של קגל, שם הם יהיו בשימוש פשוט כפי שאנו מבטאים, כדורים בנרתיק כעוזר.

ראשית, במקום זאת, מומלץ הניסיון להרגיש את השרירים שעליו תוכלו לעבוד. כמובן, כולנו יודעים שאתה יכול ניסיון באופן ספציפי, באופן כללי, לעצור את תהליך השתנה. זה ברור מאוד, אז אתה תרגיש צמצום השרירים שצריכים לעבוד בכל רחבי האימון. זוכר את הרגשות האלה.

כרגע, הוקם על הספה שוכב על הגב. בְּמַהֲלָך כל האימון נושם עמוק, לא לעכב את הנשימה שלך לא למשוך את הבטן. הם הביאו אותם לצרפת, שם הם הוכנסו עם "תפוח האהבה". עַלמָה, מי אהב להשתמש בכדורים, היו קוסמים אמיתיים במיטה, אחרי הכל, זה לא בדיוק מישהו שיכול היה להיות כל כך וירטואוז לנהל את שרירי הנרתיק במהלך מִין. אף אחד לא ידע בעבר רגשות כאלה, ולכן הקדמה של כדורים הופק סקסית סקסית.מאז הנרתיק כדורים רחב, לשים את זה בעדינות, נפוצים והשתמשו כמעט כל הבנות סימולטור ותוספת למשחק סקסי עם השותף שלה.

לא עבור אף אחד לא סוד איזה מתח ולהירגע שרירים הנרתיק לסירוגין עם אינטרוולים ב 10 שניות. כולם ברורים שאתה מסתכל בזהירות אז אתה עובד בקושי את השרירים הדרושים, לא הרגליים או בטן. זה עקרוני מאוד, שכן התוצאה הקרובה תהיה תלויה בכך.

ברגע שאתה עושה על 10 חזרות, כפי שיש לנו זמן לדבר, הראשון תרגילים צריכים ללכת הבא. זה נעשה בדרך זו: נסה לשפוך כדורים מעצמך. מבושל במשך 5-10 שניות לאחר להירגע 5 שניות לחזור שוב. סך החזרות צריך להיות לפחות 10.

תרגיל יעיל נוסף נקרא "מעלית". תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי מה שאתה צריך להמציא חתכים דומים של שרירים, כמו בתרגיל הראשון, מנסה לסירוגין להדק את הכדורים לתוך. זה יהיה רע אם לא שמים לב כי כאשר סימולטור הוא רק 100 אחוז בפנים, אז אחרי שאתה צריך להפוך את הכדורים לשנות את הכיוון שלהם.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים ישראלים אינם משמשים לציבור להפגין נשים וילדים. זה יותר נעים לבחור ליסר, אשר ידגיש את המעמד ותאסוף חברה נעימה.

במילים אחרות, אתה רק צריך להתחיל אותם, לשים את זה בעדינות, לדחוף. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי לחזור לפחות 10 פעמים.

האם תרגילים כאלה לעתים קרובות ואחרי כמה מאוחר יותר כיתות תבחין סוף סוף לתוצאה. גם לא לשכוח לחוות מאוחר יותר לשחק את השרירים האלה במהלך יחסי מין ולומדים משותף על רגשותיו. נו הרגשות שלך במהלך יחסי מין צריך להיות הרבה יותר בהירים. פשוט שים, מן התרגילים של Kegel, כלי מוצק בכל!

הִיסטוֹרִיָה המראה 12

נראה כיצד להתבטא, בנרתיק כדורים, עדיין נקרא כדורי בן VA או כדורי ונוס, לפני יותר מאלף שנה. הראשון מהם התברר בארץ השמש העולה במאה ה -6. יש גם הפניות אליהם משש עשרה מאות שנים בהודו, בורמה ותאילנד.

ראשית, התקן כזה, בסופו של דבר, נוצר על מנת לספק יותר כיף גברים. זה ברור מאוד, עבור כדורי הגברת הזאת להציב הנרתיק במהלך יחסי מין ומאוחר יותר הבין כי, כפי שהוא היה ראש, טריק כזה מספק הרבה הנאה ועצמם.

במאה השמונה-עשרה הופיעו נס כזה על פני אירופה. מומלץ גם להינצל עם חומר סיכה, כך שהכדורים ללא קצות חודרים בְּתוֹך. התחל להזין Sharka בנרתיק. להתחיל עם מספיק חדירה של לפחות שני ס"מ. להתמקד ברגשות שלך ולנסות להדק את הכדורים בתוך שימוש בשרירים אותו.

לא משנה מה הגברת יודעת למה הם נחוצים וכיצד להשתמש בהם. במקום להזין את מספר מי יצטרך ללמוד יותר על הכדורים, לאחר מכן החומר הבא נראה מאוד שימושי. התוכן של המאמר

נערות ליווי

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. סיוע לזוגות נראה לפתור את הקשיים בחיי המין.

כדורי נרתיק - רחוק מהמכשיר היחיד שבו אתה יכול להשתנות חיים סקסיים. בין הגברות פופולריות מאוד עם ויברטורים ופיקי תנועה אחוריים. האחרון מיוצגים בטווח גדול, זכות לאביזרים עם חיקוי בעלי חיים. זהו פתרון מצוין למשחקי תפקידים - אתה לא יכול רק לחוות את התחושה של חדירה כפולה וצר הנרתיק, טוב, ולהרגיש הכי אמיתי, כמו רבים חושבים, קיטי או chanterelle. זרוק את האילוצים ולנסות - אתה בהחלט אוהב את זה, ואת השותף יהיה באקסטזה מלאה!

Просмотров: 2665 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar