15:08
כיצד לשפר את החיים האינטימיים? מועצות אינן אדישות

שאלה זו מדאיגה יותר מ -70% של זוגות נשואים, המורכבת ביחסים מוצקים במשך זמן רב, גם אם כל ההיבטים האחרים של החיים הם בסדר מושלם. הרגל הבלתי נמנע וחיים משותפים להפחית באופן משמעותי את החושניות ואת המגע הפשוט לגוף של השותף כבר לא מספיק כדי להאיר את הרצון. אבל לשנות את המצב ולשפר את החיים האינטימיים הוא ממש אמיתי. למרות שזה יהיה יצטרך לעבוד ביסודיות בכיוון זה.

התוכן של המאמר

1 משימה עדיף לפתור יחד 2 עדיף לעשות בלי קיצוניות

המשימה כי עדיף לפתור יחד

נפלא אם השתמרת אינטימיות ולא התרחק זו מזו בשנים החיים יחד. כי אם השאלה "איך לשפר את החיים האינטימיים" מוגדר רק אחד מכם, ללא עזרה של פסיכולוג זה יהיה קשה לעשות. אם שניכם מכירים בכך שהבעיה קיימת ויש לפתור - מעולה, תוכלו כנראה להתמודד! אבל עדיין צריך להתחיל. https://empress-escort.com/

תחשוב, ואיך אתה מסתכל בעיניים של בן זוג? חלוק רחצה, אימונים מתוחים, חוסר רמז של איפור, תחתונים מכוסים? איכשהו ... לא מרגש. למה לא לארגן את עצמך "מיני - אתחול מחדש"? מה עם ריקוד, כושר, בריכה? אגב, אתה יכול ויחד. מסכים, זה לא ייפגע לזה.

התחל לדבר אחד עם השני על נושאים אינטימיים ולשתף פנטזיות סקסיות. למד גם לפלרטט, סביר להניח, יהיה צורך להיות חדש. ללא שינוי במיטה נשואה, כמובן, לא יכול לעשות. אבל בגלל זה אתה רוצה, עם זאת? אז זה הגיוני לנצל כמה עצות של סקסולוגים:

לשנות את האטמוספירה. הסר את מספר המלון בסוף השבוע, נתק את הטלפון ושמור ביחד. ללא משקי בית. בסביבה רומנטית. מסע משותף יכול להיות ירח הדבש השני אם שניכם רוצים את זה.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים משגשגים, אלה שרוצים להסתכל על הפגישה, ללכת עם יד עם אישה מרהיבה. כזה להרוויח זה די די, ולאחר מכן כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

וזה לא משנה איפה אתה הולך - בפריז רומנטית או בעיירה קטנה בקרבת מקום, שם חלפו הנוער שלך. להשאיר את הרצינות שלך לעבוד, ובמין טוב יותר להביא את הרגע של המשחק. אין רעיונות? עבור אל החנות למבוגרים. רעיונות בהחלט יופיעו. הזוגות המאושרים ביותר בחיי המין הודו כי זה משמש לעתים קרובות מאוד כדי לקבל משחקי תפקידים. לנצל, אולי בהתחלה יהיה קצת מביך ויוצא דופן, אבל זה תופעה זמנית. הפוך תיקונים בחדר השינה שלך. לנצל את המעצבים - הם יודעים איך לעשות את המצב יותר מרגש. לא להגביל את עצמך אחד - שני מוכר (וכבר משועמם) תנוחות. ללמוד ולנסות משהו חדש הוא תמיד מעניין. קרא את הספרים במין, ראה (רצוי יחד) סרטים ארוטיים ולנסות את מה שאהבת. נסו לחקור את טכנאי סקס חדש בשבילך - היתרון של "מדריכים שיטתיים" של סוג זה עכשיו רבים. במקביל אתה יכול לשלוט בטכניקות של עיסוי ארוטי. נסו לירות "וידאו הבית שלך". התהליך יכול להיות מרגש למדי, והתוצאה עשויה כמוך. מזכיר לכך ש"סרטים "כאלה חייבים להישמר רחוק ככל האפשר מעיניים מטלות, כמובן, אבל עדיין. ביקורת במיטה נשואה אינה מקום. אם משהו לא מתאים לך, תמיד יש את ההזדמנות לתת כדי להבין את השותף / שותף בעדינות, לא נעלב.

האפקטיביות של עצות אלה מאומת ולא נחקר. אם אתה רוצה להתרחק משעמום ואירועים, אתה רק צריך לקחת את הצעד הראשון. רצוי, יחד.

עדיף לעשות בלי קיצוניות

זוגות מסוימים הם לפעמים באמת נפתרים באמצעים נואשים מאוד כדי לשפר את המין. להזמין לתוך המיטה נשוי של השלישי או להצטרף מועדון Swinger - לא הרעיון הטוב ביותר. נסה משהו יוצא דופן לחלוטין, כמו bdsm, אם מישהו מכם מוקדם יותר ומחשבות לא התרחשו על זה, זה גם לא שווה את זה. כמובן, הכי רגוע ונואש, תרגול כזה יכול לאהוב ואפילו להיות קבוע, אבל זה לא יותר מ 2% מהמקרים.

להיפך, פסיכולוגים מציינים כי ניסיון זה נושא לעתים קרובות עומס שלילי והוא יכול לעורר פרידה. אבל אתה נגרר לתוצאה ההפוכה.

אהבה, יחסים אמינים ומכובדים בצמד, למרבה הצער, הם לא בכלל ערובה הכרחית, כי תשוקה מינית יכסה אותך פשוט זה בזה. קירור ושעמום מתגנב מעיניהם, ולעתים קרובות משתתפים באחת השותפים. השני, לאחר התפטר, גם בהדרגה מאבד עניין בחיים אינטימיים.

וטוב מאוד, אם הם, אחרי כמה זמן, להבין: אז לא צריך להיות, ואנחנו רוצים לתקן הכל. למרבה המזל, פנטזיות ואומץ לאנשים מודרניים לא ללוות.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה היא פסיכולוגית קשה. אנשים עשירים ישראלים אינם משמשים לציבור להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין esquiten, כי זה ידגיש את המצב יעשה חברה מצוינת.

נסה את השיטות לעיל. התוצאה היא לעשות מאמצים להשיג את זה.

לא מעט תכליתיות ורצון כנה להשיג הרמוניה - זה כל מה שרגשות בהירים חזרו לחיים האינטימיים שלך.

Просмотров: 4433 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar