15:29
לא עד מין: מכשולים קרבה אינטימית באיכות גבוהה לגברות

בִּיוֹשֶׁר, קורא יקר: כך שאתה מעדיף - האוכל הטוב ביותר או סקס נפלא? לֹא אז נערך סקר באמריקה, שבו שלושה אלפי גבירותי לקחו את התפקיד. וכ -70% בתגובה לשאלה זו הצהיר כי יש סקס מעולה מהר יותר יעדיף את סושי מלוחים או צלחת של מרק חם.

התוכן של המאמר נערות ליווי בחיפה

1 בן בריא 2 מתח: העצמת תשוקה 3 סיכון & הנאה - גם מושגים נעלמים 4 מצב בריאות 5 מין ומזון מתוחכם - חבר לא חבר מכשול

מוּפתָע? לֹא פחות תדהמה גרמה לתוצאות אלו ומקצוען לבריאות נשים, חוקר לורן Strajer. "מתברר כי עבור רוב הגברות מזון מפוכח - ערך עיקרי. לא סקס מדהים עם אהוב אדם או מאהב חם ".

לורן מאמין, מהו המיקום של הדברים לחלוטין להבהיר. "זה אפשרי שאם נעשה שימוש לגברות היו סקס נעים יותר ומספק, אז ההעדפות שלהם היו השתנה. ברור כי חיים אינטימיים מושפעים ממספר עצום של סיבות - זה מתח, חוסר שינה, דיכאון, הגבלות במערכות יחסים. טוב, רק ב החיים שלנו יכולים להיות ערכים אחרים, ומין יוצא על התוכנית השנייה.

כדי לבצע את החלומות שלך בישראל יסודי, אם אתה ילדה יפה מ בלארוס. עבודה בישראל מותרה בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 5600 יורו.

אבל המשמעות של קרבה אינטימית עדיין יכולה להיכנע, "מדגיש לורן.

רחוק יותר החוקר יודע איך להחזיר חיים אינטימיים בשעבר נהר.

בריא סוני

"הרבה גבירותיי רק עייף מאוד לשמח ממין, "מדגיש שטראג'ר. "למעשה 60% מהנשים שהשתתפו בסקר שלנו סבלו מהרכישה האיטיות והחסרונות של שינה. במקרים הטובים ביותר, המשיבים קראו, איזה מעונה מתסמינים אלה בשתים החודשים האחרונים לפני הסקר. באופן טבעי, גבירות אלה הם לעתים קרובות לא עד סקס ".

מתח: מעצימה תשוקה 2

"עַצבָּנִי מתח יכול להרוג את הליבידו שלך גם במהירות כמו שובבות. אם אתה לא לצאת מן הקשיים שלי מטבע, קשיים בעבודה או מצב בית - קשה לעבור לעונג ".

הסר מתח קשה, אבל זה צריך להיעשות כדי לשפר את החיים האינטימיים. "תחשוב על המשמעות של הבעיות הנוכחיות שאתה. עכשיו אתה מודאג לגבי המשכנתא או קונפליקטים עם בן הזוג שלך, ומחר אתה תצטער כי הם לא לטובת החיים לחלוטין. מי יצטרך לגנות?

ברחבי העולם יש הרבה נשים של זקנה, מתחרט כי הם לא לאפשר את עצמם כדי לקבל הנאה ממין בצעירותו. בנוסף, חיים אינטימיים לא מספקים משפיעים מאוד על מצב מערכת הרבייה הנשית. אז לשמור עם מתח על ידי כל השיטות האפשריות. בקר בפסיכולוג אם יש צורך ".

סיכון והנאה - גם מושגים נעלמים 3

"על ידי האחרון במובן של מין, "מדגיש לורן. "כולנו יודעים ש יחסים אקראיים עשויים להיות לא בטוחים.יש לנו תקוות ב מאמר זה מצאת מידע שימושי שיסייע נזק מחסומים ומכשולים לחיים סקסיים נעימים. ומין באיכות גבוהה לחלוטין אתה יכול להתחבר עם מזון מתובל - כי אלה הם שני פרצופים של הנאה זמין איש. ואתה לא צריך לסרב לעצמך בכל אחד מהם - אחרי הכל, החיים שלנו הוא מאוד מהירות ויבש להגביל את עצמך.

Chlamydia להוביל לאי פוריות, את המראה של מחלות דלקתיות של הנשים וכאבי כאב באזור האגן. כי המודעות של STDS היא בסיסית מאוד עבור נשים לפחות ככל גיל.

"גם לא שווה לשכוח מחלות אחרות. לדוגמה, הרפס או פפילומה וירוס גבר (HPV), "לאורן מזהיר. "בשביל כמה נשים משמעותיות גורם שמקטין את ההזדמנות ליהנות ממין הוא הסיכון של מיותר הריון ".

מצב בריאותי 4

יש הרבה I נשים כאלה אשר המילה "סקס" גורמת לדחייה עקב המדינה בְּרִיאוּת. "כרגע יש לי משימות שונות לחלוטין, ואתה צריך להתמקד טיפול במחלה הקשה, "הם סבל. "איזה מין אתה יכול לחשוב מצב כזה?-.

אבל הבעיה היא כי לעתים קרובות חוסר מין לא משפיע על מהלך הכולל של המחלה חיובית. הגברת הופכת להיות עצבנית יותר, הפסיכה שלה looses. "כמובן, בשבילך אתה צריך לדון בהזדמנות לקיים יחסי מין עם המטפל המטפל. אבל אם אין הגבלות על גבול ישיר - לא לדאוג לקרבה.

מצד שני, כאשר שיפור מצב בריאותי, הרצון לקיים יחסי מין כשלעצמו יהיה בולט יותר. כי מי יעשה כדי להפוך חיים אינטימיים, זה שווה לעשות את כל המטרה של הרופא ולשים לב לכל האיברים ומערכות הגוף, "- נותן את עזרתו.

סקס ומזון סלורי - ידידותי לא הפרעות

כרגע, מספר ה- STDS עולה על הכל מאפיינים מתחשבים. בחודש ספטמבר נרשמו אלפיים שבע עשרה ימים רשמית יותר משני מיליון מקרים של כלמידיה, זיבה ועגליס.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם בהחלט לא מעודדים ונכונים. עם זאת, זה עכשיו לא רק הצדדים מוצקים לעבוד.

Chlamydia היה רוב אלה אבחנות חדשות - 1.6 מיליון דולר. ולמעשה חצי נרכשו היו נשים צעירות ".

Просмотров: 111 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar