18:31
למה, בסופו של דבר, ללכת להקצאת מין על ידי הגברות והחבר'ה

לעתים קרובות, הקרבה הגלויה יש הקצאות משני השותפים. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי בפרט היא נוגעת למצב שבו יחסי מין לא הוגשו. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי שחרורו של סקס הוא הנורמה, אבל מעת לעת הופעתם מדבר על המראה של בעיות בריאות. ואכן, כל אדם צריך גם להבחין בין הקצאות הרגילות מאלה שיש להאזין. אחרי הכל, זה הגוף יכול לדבר על דלקת או מחלה, בעוד די חמור.

התוכן של המאמר

1 בחירה רגילה בגברות 2 רגיל מבחר בחורים 3 מדגיש את זה מהר על הפרות 4 פריקה שלגייה 5 פריקה צהבת 6 נקודות עיקריות הם ירקרקים צבעים 7 פריקה ורודה 8 דמים בְּחִירָה 9 תנאים מוקדמים עם דָם 10 שיטות ריפוי פְּרִיקָה

פריקה נורמלית אצל נשים

טִבעִי סיכה ניצבת בגברות ניכרות, ובמהלך הקרבה, בדרך כלל, זה מספר גדל באופן משמעותי.

תמיכה של גברים עשירים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה יסודי להזמין eSquiten, אחד יהיה להדגיש את המותג ויאוסף חברה נפלאה.

ללא ספק, ראוי להזכיר כי חלקים כאלה עשויים עדיין להיות כמה זמן של מעשה מיני גלוי ואין דבר יוצא דופן. ואכן, אם הגברת עם כל זה לא מרגיש כאב, גירוי וחלקם, כפי שרבים מתבטאים, רגשות מגעילים, פירושו הכל ב להזמין.כמו כן, הקצאות לא נדרשות להיות ריח מגעיל.

אם המין הושלם על ידי שפיכה בנרתיק, לאחר מכן, לאחר מכן לא יכול להיות שקוף עבה או שלג לבן הפרשות מן הנשים. אז שרידי יוצאים, כפי שכולם אומרים, מי זרע הוא מטלטלין, כפי שכולם יודעים, חומר סיכה של נשים.

נוֹרמָלִי הדגשת GUYS2

מבחר גברים, גם הם לא איכשהו יוצא דופן. אם הם לא גורמים לא נוחות לא לגרום לכאב, פירושו חומר סיכה זה, שהחל גם להתבלט במהלך תהליך הקרבה. בחבר'ה, יש קשיים הקשורים להתרחשות של פריקה, אבל לא חושב כי קשיים אלה לא חשובים. נוכחות של פריקה מצביעה על הפרעות מסוימות בגוף, ובכאב נלווה, יש צורך ליצור קשר מיד לרופא.

על איך למצוא את הריח הרגיל מחבר, לקרוא את המאמר על הקישור.

פריקה, אילו מרכך של הפרות 3

אם דרך כמה זמן של המין של סקס צמחו הקצאות יוצאת דופן, זה יכול, לשים את זה קצת, מדבר על הפרות פתולוגיות בעבודת הגוף. זה שווה לשים את תשומת הלב שלך שלך רגשות בפריקה ומצב כללי של הגוף. ואכן, הבחירה יכולה להיות צבעים שונים וצבע מסוימים, ריח וכמות יכול סוף סוף מתכוון קשיים, כפי שכולם יודעים, אמנים שונים רודה.

בְּחִירָה צבע שלג לבן

שלג לבן בחירה sext סקס מסורתי מייצגים כיצד הוא הוקם, אין איום, אם הם לא מלווה אחרים כמו מגעיל תסמינים. לתסמינים כאלה כוללים ריח חומצי מגעיל עקביות curd. ללא ספק, ראוי להזכיר כי רוב הסימנים האלה הם אומללים כי אישה נמכר את קיכלי. החבר 'ה יש גם, כפי שהיינו מדברים כמו הקצאה זו, כי קיכלי מועבר כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, שיטת קשר במהלך יחסי מין. אם מישהו מן השותפים ראה בבית, יש צורך להחיל שיטת מכשול של אמצעי מניעה מלא מַרפֵּא.

שלגייה הדגשת כמות קטנה ללא שום דבר איך אנשים משמשים להביע, ריח הדגים נמס כי גינוזיס חיידקי החל. התערובת יכולה להיות הומוגנית והן מתולתל, ההבדל העיקרי בין הנגנון מן הטרוש - הריח.

משוחרר שלג עבה יחד עם המטופל כאשר השתנה וגירוד, מתכוון לנוכחות של מחלות מין. כמו כן, הקצאות אלה מלווה ריח נבזי מאוד מאוד. בדרך כלל, הפרשות כאלה לא מכריחים את עצמם במשך זמן רב לצפות ולהתחיל כמעט כמה שעות של חשיפה כמו יחסי מין לא מוגנת.

הנושא של קיכלי של סקס של סקס מתגלה במאמר שלנו.

פריקה צהובה

צהוב בחירת בחירה שיש ריר עקביות, לעתים קרובות לא מייצגים כמה אנשים לא חושבים שום סכנה לבריאות נקבה, הופעתם מדברת רק על, שכאשר חוק המין לא יישם קונדום. כזאת של פריקה הוא מופיע בשל העובדה כי, כמו רבים באים לידי ביטוי, נקבה טבעית, כפי שכולם יודעים, סיכה של גברים היה גם מעורב. אם הבחירה היא הצבע השחור ביותר ואת הריח ההפוך, זה אומר על נוכחותם של מחלות זיהומיות המועברות על ידי השיטה המינית. זמן אופייני הופעתה של פריקה כזו - בערך למחרת המין. הם מלווה איך אנחנו רגילים לדבר, כאב חזק במהלך השתנה.

גם צהבהב ההקצאות יכולות גם לדבר על התהליך הדלקתי המהלכים לתוך מערכת טובה. אלה כוללים מחלות כאלה כמו מודלק מכונות צינורות הרחם, קולפית ודלקת הנרתיק. ללא ספק, הוא מייצג את מה שיגיעו, תהליכי ביטול מדי פעם מלווה בטמפרטורה מועילה בשלבי הפצע, כי כמעט הכל לא לשים לב איך אנחנו רגילים לדבר, הקצאות צהבהב מגעיל. זה בלתי אפשרי, באופן כללי, כדי לאפשר, אחרת המחלה תתפתח עוד.

מבחר של ירקרק צבעים 6

הקצאות שיש צל ירוק הם males כי בגוף סוף סוף יש מחלה קשה. מדגיש ירקרק מתכוון לנוכחות מוגלה. זה בדרך כלל עבור מחלות כאלה כמו chlamydia, זיבה ומיקופרסלמה. חלק מהתכונות הנלוויות הן באופן מסורתי הוא הכומר של מין, יובש ואדמומיות של איברי המין. כל הדגשת צבע ירוק, אפילו עם תערובת של שאר הצבעים, מתפללים כי הגברת נשברת על ידי microflora בנרתיק. הכנסה זו אינה מועברת גם לשותף.

פריקה ורודה

הקצאות, קוק רובנו התרגלו לומר, צבע ורוד של המין יכול להתרחש לחלוטין סיבות טבעיות. זה יכול לומר כי כרגע המתאים ביותר זמן להריון, או כי בקרוב, כפי שהיו, איך אנחנו מביעים, עוד הווסת. כמו כן, הקצאות ורוד עשויות להצביע על הריון הקיים כבר.

בְּחִירָה צבע ורוד יכול להתרחש כתוצאה של microcracks כי הם נוצרים ב תוצאה של סקס סוער. טיפות דם כפי שהוא היה מעורבב עם סיכה ולבסוף יוצא צבע ורוד. אם הגברת, באופן כללי, צורכת ספירלה כמו אמצעי מניעה, אז כזה ההקצאות הן גם הן לא נושאות כמה מטופלים, אין נזק.

אות O איומים הם שופעים, כפי שרובנו התרגלו לדבר, פריקות ורודות המופיעות על ידי כל אחד חוק מיני. כגון מדגיש, לשים את זה בעדינות, יכול לדבר על הריון חוץ רחמי או הפסקה השחלות. כולם ידועים יש רגשות כואבים עם כל זה. אם בידוד של צבע ורוד יש ריח מגעיל, זה מציין דלקת של השכבה הפנימית של הרחם. לעתים קרובות מצב זה מלווה טמפרטורה מועילה ורעות רעה.

דָם בחירה 8

בדיוק כמו ורוד, דימום סקס יכול להיות שונה. אין סיבה לחרדה כאשר המספר הבחירה קטנה ושאר רגשות אחרים. יש לציין את מה שקורה לפני כן מחזור הווסת החדש ביותר, גם במהלך הביוץ. שים לב כי הקצאות דלה עם הדם יכול להיות כאשר לוקחים אמצעי מניעה הורמונליים או כאשר נעשה שימוש סְלִילִי.

אם סקס U הבנות היו בפעם הראשונה, נוכחות של פריקה עם דם - הנורמה, כי זה רובים קְרוּם הַבְּתוּלִים. זה קורה כי הדם הוא נלקח על ידי סקס אנאלי, ואת הגברת סבור שגוי כי הקצאה זו עוברת מן הנרתיק. זרימת הדם מחוברת עם פציעות כמו אנשים רגילים להביע את פי הטבעת, אשר לא רק נוצר על איך כולם יודעים יחסי מין. לבחירת דם סוף סוף יכול להפריע סקס מוצק. כמו במקרה של פריקה ורודה, הם מופיעים כתוצאה של microtrams של הממברנה הרירית ליידי איברי המין איברים.

אם הקצאות ללכת בשפע במשך זמן רב - יש סיבה חֲרָדָה. שים לב כי זהו אות הגוף על הדילמה שמופיעה. יתר על כן, גדול אובדן דם הוא לא בטוח לכל החיים, ובמקרה זה התייעץ עם ד"ר.

אָדוֹם מבחר מין תנודות יכול הריון חוץ רחמי ומחלות שונות עד לחינוך גידול סרטני. יש צורך להדגיש את העובדה כי הבחירה תהיה מלווה בכאב בתחתית הבטן ילך ניקוד כמו רובנו התרגלו לומר כל יחסי מין. מישהו קטן יודע שיש גם לא בטוח לבריאות פריקה עם קרישי דם, בפרט, אם קרישי אלה הם רבים. זה שטרן צור סיבה לפנות לרופא.

תנאים מוקדמים S דם 9

בחורים ניתן לראות כפי שנהגנו לדבר, דימום ממין לבסוף, חבר המין.

מתכנן איסוף מוסמך לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ואבנים. רק זה לא רגעים חיוביים אחת לעבודה.

זֶה מחובר לעובדה כי גברים כפופים גם לאנשים המשמשים להיות לידי ביטוי על ידי מחלות שונות כמו מרכיבים מדבקים ודלקתיים. אבל, אם, במקרה של איך נהגנו לדבר, הגברת בחירת הדם לעתים קרובות נראה הנורמה, ואז פריקה של דם באדם זה אומר למעשה מאה אחוז מחלה.

אני אתן דם במהלך המין יכול להופיע כמה אנשים חושבים סיבות שונות. זה אפשרי כי מהם הם, כפי שכולם יודעים, הנורמה לא מאיימת על בריאות נקבה?

אוֹרגַזמָה. במקרה של אורגזמה, הקירות של הרחם מצטמצמים ואם הגברת מחכה לווסת לאחרונה, זה יכול להיות מסוגל לחלוטין יש כמות קטנה של דם. עיכוב של הווסת. במקרה זה, במקרה זה, מעשה מיני, לשים את זה בעדינות, הוא קתוליצר טיפוסי, בזכותו מחזור הווסת מתחיל. הֵרָיוֹן. עם תזונה של הריון מן הנרתיק, לכאורה sucrovic עם מגורים של דם. במועד האחרון הפצע, זה קורה כך לדבר כי הרחם ברגע זה הוא די משוחרר - אז העובר קל יותר לצרף אל הקיר. בתאריכים מאוחרים, הרחם גדל מאוד בגודל והוא ממוקם קרוב מספיק לנרתיק, אשר, זה הפך, מדבר על פציעות סבירות במהלך יחסי מין. הלידה האחרונה. גם אם כבר היה זמן הוגן והקצאות שלאחר הלידה הסתיימו, יחסי המין הראשונה יכול להיות כמות קטנה של דם מהנרתיק. אז הגוף מנקה את הרחם של חיי העובר ואת המין יכול, זה הפך, כדי לעורר את הפלט של שאריות כלפי חוץ. בִּיוּץ. זהו התהליך שבו פגז הביצה הוא שבירת נימים קטנים פרץ. אם אתה רוצה להיכנס להריון, שותפים נראה שיש יחסי מין במיוחד בתקופה של ovulace. יש צורך בעובדה כי תהליך שבירת הביצה וכיצד אנו מדברים כל הזמן, יחסי מין לא מתאים זה לזה בחלק מהבחירה, אבל בקנה אחד. לכן, במהלך הביוץ, דם קטן אפשרי במהלך מעשה מיני.

שיטות ריפוי פריקה

אם בחירת מין משוחררת אי נוחות, כאב ויש לי עוד אחד תסמינים, הפתרון הטוב ביותר יהיה סוף סוף ליצור קשר גינקולוג. הרופא יגדיר נוכחותו של היעדר המחלה תאבחן ורשום ריפוי.

סאי גבירותיי, בסופו של דבר, מעדיפים רפואה מסורתית ועם Fourrorm שטופלו בקריטריונים הביתה. זה שווה לשמור בראש כי יש צורך ליישם כמה אנשים חושבים, שיטות עממיות נחוצות בזהירות כי כמה מהם סוף סוף להחיל נזק נוסף.

בחלק האפשרויות סוף סוף יכול לבוא להציל את האמבטיה עם עשבי תיבול כגון קמומיל, רחוב, קלנדולה. שים לב כי ריכוז של עשבי תיבול טיפולי במים הוא חייב להיות בינוני כדי לא להיות הסיכון לייבש את הממברנה הרירית, ואת הטמפרטורה של חדר האמבטיה, נעים אל הגוף. גם להשתמש טמפונים ספוג בפנים עם דשא או חומר לקבלת כתבי הקודש.

כרגע יש מספר בלתי מוגבל של אטמים שנוצרו לריפוי דלקת ומניעת מחלות שונות של מערכת oodogenital. ואפילו לא צריך לומר שהם ספוגים ערכים של דשא ריפוי שונה. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי יש צורך ללבוש פחות מ 4 שעות, אחרת יש סיכון של רבייה של חיידקים והשלכות, לבסוף, יהיה מגעיל.

חריגות Vlogaliss - חלק בלתי נפרד מהצומת של כל אחד מהם נשים. הקצאות תלויות כמעט בכל הגורמים כגון מחזור הווסת, הריון, שימוש במניעת הריון הורמונליים ועוד אַחֵר. ההקצאות הן לא רק רק על ידי סקס, הם פועלים במהלך השלם, כפי שכולם יודעים, הנשים של תקופת Ladegeneration, לפעמים לשנות את הצבע שלהם, עקביות וריח. עם הזדהות שלהם, כדאי להעריך את כל הסיבות במטען, אז זה יהיה ברור אם יש סיבה חרדה.

בחירה זכרית היא התופעה הנדירה ביותר ולכן הגיוני לחלוטין הם סוף סוף לגרום לדאגה יותר. במחלה חשודה, עדיף ליצור קשר עם הרופא ולהפסיק איך כולם יודעים, מגעים סקס לפני לגלות את התנאים המוקדמים. כמה מחלות של מערכת השתן גם לגרום תצורות בלתי הפיך ולהוביל כיצד אנו מבטאים, אי פוריות זכר. גם סיכון גבוה להדביק שותף, כי כמעט כל המחלות של גברים רק להעביר, אבל לא מרגישים חולים.

על מנת לקבל פחות סיבות חרדה, עליך לעיתים קרובות להשתתף הרופאים, זה כלל חששות וגברות וחבר 'ה. תדירות מומלצת של ביקורים בגינקולוג - כל שישה חודשים. גישה אחראית לבריאות תעזור סוף סוף להיפטר בעיות רבות ולמנוע את המחלות האחרונות. מחלות של מערכת oogogenital של החבר 'ה כי הם רק מחוברים עם הפרשות, אורולוג עוסקת, ובמובן של מחלות זיהומיות Venereolog. מומלץ לבקר באורולוג לא באותו זמן 1 פעמים בשנה, Venereologist - במידת הצורך.

בזהירות על הנושא של ניחוח הנרתיק ניתן למצוא את מצבה הבאה שלנו.

ויקטוריה פומין https://romantik69.co.il/

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. ואכן, אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים כיצד להתבטא, חיים סקסיים.

ההקצאות מהאיברי המין נמצאות בחורים ובגברות במהלך, מרחיבה את המין והן לחלוטין מחוץ לתהליך זה. באופן כללי, כמויות נשים, צבע ותערובת של בחירות באמת תלוי בשלב, כפי שרובנו התרגלו לומר, מחזור הווסת. אם הם, לשים את זה בעדינות, להתבלט בכמויות רגילות לא לספק אי נוחות, הכל בסדר. במקרה שאתה מרגיש כמה תצורות - אתה צריך בדחיפות ליצור קשר עם הרופא. יש stapps כי לא מראים את עצמם מחוץ איברי המין. אתה יכול אפילו לחשוד שמשהו חולה, בעוד המחלה פעילה, לשים את זה קצת, מתקדמת. ואפילו יותר, כך שאתה לא צריך לנסות לפתור את לובש של רפידות היומיום.

Просмотров: 252 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar