14:22
מה יקרה אם יש לך יחסי מין במשך זמן רב: כל האמת על התנזרות

נוֹשֵׂא חיי המין של אדם הוא כנראה בוער ביותר. לבסוף עליה אתה יכול לדבר, לא מסמיק ולא בוהה. זמני קיפאון מיניים הוביל תוצאות מצוקות למדי, אבל למרבה המזל, עכשיו יש הרבה מידע. אבל השאלות עדיין נשארות. לדוגמה, מה יקרה אם יש לך יחסי מין במשך זמן רב.

התוכן של המאמר

1 סקס בחיי האדם 2 סקס ואישה 3 מין ואדם 4 מסקנות

סקס בחיי האדם

סקס ב ' החיים של כל אדם בריא הוא מרכיב חשוב מאוד של איכות החיים כֹּל. רופאים, פסיכולוגים, סקסולוגים בקול אחד מצהירים כי ללא קבוע יחסי מין, חיי אדם גרועים משמעותית. ובכל הרמות: בריאות סובלת, זה נהרס בעיקר על ידי איזון נפשי, ו, כתוצאה מכך, בעיות חמורות בפעילויות מקצועיות להתחיל, יחסים עם אחרים מתדרדרים.

אם שקול סקס כפונקציה כדי להמשיך את סוג, אז אתה יכול להניח, האיש הזה שהוא בדיוק בדיוק כמה פעמים שהוא מוכן ללדת ילדים. אפילו התנ"ך מדבר על חטא, אם אתה עושה אהבה "טרי", למען הנאה. אוננות הוא גם נידון בחדות. אבל סקס עבור אנשים הוא גם מקור הנאה, שמחה. זה הביטוי של אהבה לשותף, אמון. לכן איזה נזק יכול להביא התנזרות?

סקס ואישה 2

ל נשים סקס היא קודם כל בריאות. לא משנה כמה זה נשמע, אבל היעדר חיי מין קבועים מוביל לבעיות המוניות "נְקֵבָה". חיצונית, זה כמעט לא בא לידי ביטוי, אלא כי נכחד תראו, כן, עצוב או ביטוי פנים עצבני. אבל בתוך מתרחש משהו לא נעים.

בְּמַהֲלָך יחסי מין, האדם מבצע פונקציה לעיסוי. במהלך הקרבה של סקס החבר עולה על הרחם, על קיר הנרתיק, מאיץ את הדם המחורבן. התנזרות יכולה להוביל לקיפאון. מתוך זה סובל ברצינות איברי האגן הקטן. את הסבירות של התפתחות של מחלות כאלה כמו מיאומה, כאבי אגן כרוניים המתעוררים כתוצאה של רע מחזור הדם.

אורגניזם עשוי להתחיל להפחית את הייצור של הורמונים של נשים האחראים לנוער יוֹפִי. זה לא סוד כי נשים רבות, להצטרף גיל המעבר, לכתוב עצמו עם שטרות. הגוף אינו סולח שגיאות כאלה, והגוף מתחיל מהר מאוד ישן. הניידות של המפרקים מצטמצמת, מצב העור, השיער גרוע יותר, מַסְמֵר. עצמות להיות שביר, לעתים קרובות מאוד אוסטאופורוזיס להתחיל לפתח. זה מה שהרופאים אומרים, לאחר שהתקשרו בין מחלות וחוסר מין:

טסטוסטרון. הוא חשוב לא רק לגבר. לאישה, הורמון זה משחק תפקיד משמעותי.

חלומות ילידים מדהימים בישראל יסודי, אם אתה אישה אלגנטית מרוסיה. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 2000 יורו.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

הוא עושה שרירים ועצמות הדוקים יותר וחלודים. ובזוג עם אסטרוגן, יש לו השפעה חיובית על העבודה של מערכת הלב וכלי הדם. סקס רגיל מקטין באופן משמעותי את הסיכון להתקף לב ושבץ. ואת העבודה המתואמת של החלקים היקפיים של מערכת כלי הדם, שולל את הסיכון של דליות ו thrombophlebitis. Prolactin, אשר גדל בתהליך של קבלת אהבה ו מצטבר, אחראי על האפשרות של תפיסה, ללבוש את הילד לאחר מכן האכלה. אם לאישה אין חיי מין רגילים, היא נמצאת במלחץ כרוני מתמיד, הלחץ גורם לצמיחה של פרולקטין, והעל עודף הורמון זה מונע תפיסה. כל כך הרבה תלוי בו. ואת הנורמה שלה, בתורו, תלוי בסדירות של סקס. סקס מצוין עובד כמו כוח או הרגעה. יתר על כן, הגוף יודע איזו תגובה להתקשר: או ירוק, או המנוע תוסיף. הכל תלוי במצב הפיזי של האישה. אגב, ספורטאים מקצועיים יודעים תכונה זו: לפני התחרויות האחראיות, הם מנסים לסחוט את כל המיצים מאנשיהם ואז לזרוח. סקס הוא קבוצה גדולה של מצב מדוכא. גברים ידעו בצורה מושלמת שאם האישה היא לא קצת בעצמו, אז היא צריכה לרעוד טוב.

סובייטי שאינם פנסים וחוסר מידע זרקו שיפוט מוטעה כי ליווי הוא משהו כי הוא מפואר, זה צריך להיות מועבר. עם זאת, מעטים מבינים כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

וכן, זה לא מיתוס בכלל, כי מדאם הרע, אם אתה תופס ואת שוטף למין, אנחנו נראה ניסים במיטה, ואחרי יהיה furrab בחיבה.

נַפשִׁי המדינה סובלת לא פחות. כולם יודעים את הבדיחה על unclaimed אִשָׁה. הנשים הזועמות והתעצמות מדברות ישירות: "כן, היית איכר, יקירתי "קימט את מצחו", כפי שהוא צריך. ואז אתה דלה יותר ממג'ר!-. אבל אחרי הכל, האמת היא כאשר לאישה יש התנזרות ארוכה, זה הופך לנצח נרגז, רשע, היסטרי מיוחד. יתר על כן, מכוח החינוך, רבים מכחיש אוננות. אבל סירוב אוננות הוא פשע נגד הכי הרבה עצמי. ובכן, אין גבר, עכשיו. אבל יש כל מיני מכשירים, כדי לקבל פריקה. ולא להיות ביישן, כי בריאות היא הרבה חשוב יותר מפחד דילדו.

סקס וגבר 3

וגברים, חוסר המין עדיין גרוע יותר מאשר לאישה. כולם שמעו על מה שמכונה "תסמונת סיילור". מישהו מכיר אותו באופן אישי. אלה הם תפקוד לקוי של זיקפה. במילים פשוטות, אימפוטנציה שווא, אשר מלווה שפיכה מואצת. זה קורה, בעקבות העובדה כי הגוף פשוט משבית פונקציות unclaimed, כדי לא לבזבז אנרגיה עליהם ולהתרכז במשימות חשובות יותר. אחרי הכל, אדם אשר craves סקס אינו מסוגל פתרונות נאותים. לכן, הגוף והנפח ליבידו, ועם זה והזקפות.

כמובן, כאשר משחזרת סדירות, תסמונת זו עוברת, אבל כמה עצבים לעזוב במהלך הזמן הזה?! יתר על כן, אדם מחליט שהוא אימפוטנט וגם שופך את עצמה למלכודת ההתנזרות.

מסקנות 4

עַכשָׁיו התברר מה יקרה אם אין לך מין במשך זמן רב - שום דבר טוב. לכן, על היעדר שותף קבוע, אתה יכול צריך לקחת את עצמך ביד פנימה הבנה ישירה או למצוא את היכולת להגיע סקס. לגברים ולנשים, הדרך הטובה ביותר היא סקס מסחרי. אבל זה נושא נוסף לשיחה.

אוֹפּטִי כל הלילות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

התנזרות במצבים מסוימים עשויים אפילו להיות שימושי. אני ממליץ על תרגול זה כדי זוגות שונים בהתאם במידת הבעיות במערכת היחסים. כאשר אנשים במשך זמן רב להימנע ממין, אבל באותו זמן הם כל הזמן קרוב, לישון במיטה אחת, תשוקה מינית מצטבר בדרך זו או אחרת. השותפים ארוכים יותר יוכלו להימנע ממין (מאוננות אתה גם צריך לסרב), חזק יותר הם ירצו זה את זה. כמה זוגות יש מספיק שבוע של סירוב לאינטימה, כך הניצוץ במערכת היחסים הבזיק שוב. זוהי דרך קלה לפתור אפילו את הבעיות החמורות ביותר!

Просмотров: 307 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar