14:21
שבר קונדום עם זונה - מה לעשות? או לילה לילה

יש קונדומים צימוק מעניין אחד - לפעמים הם ממהרים ברגע שאיןינו ביותר. במקום אנשים נהגו להביע, בעיה כזו קרה והבחור שבר את הקונדום בזונה, יש צורך לקחת כמה פעולות קריטיות כדי למנוע את האפשרות של זיהום מחלה אכזרית.

התוכן של המאמר

1 סטטיסטיקה שגויה 2 למה זה קורה? 3 האם יש סכנה? 4 איך להבין כי הגומי לא יכול לסבול את המתח? מה לעשות, במקום שבר קונדום?

סטטיסטיקאים בלתי-מובללים

ולא פתאום במהלך פעולה של אהבה כדי לדבר שבר קונדום עם זונה, גבר, בסופו של דבר, זה אולי נראה כי סוף העולם בא, אבל ב למעשה מתרחשת לעתים קרובות מאוד. בא של השלכות אדירות אתה יכול למנוע, ולא לפעול במהירות ובזכות.

הוחזקו מחקר וסקרים שהראו כי ממוצע של עד 39% מהצעירים מ הזמן מותר ליהנות עם כמרים של אהבה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה רק בארה"ב זה נתון עולה על 16%, ובתאילנד - 95%.

לנצל את השירותים של נשים על שיחה עשויים אפילו להיות נשוי באושר, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, גברים מצליחים, לכן, כאשר פתאום, כדי לדבר הוא מזל רע כזה קונדום שבור, פאניקה מתחילה, כי זה כבר על הבריאות לא רק האיש עצמו - בוגד, טוב, ואת בן הזוג שלו, וזה לא משעמם.

למה זה קורה?2

במקום לא לכלול T האפשרות כי זונה החליטה לעכב את האיש לתוך הרשתות שלהם לדחוף, לדחוף קונדום, ואז אירועים יכולים להיות קצת. לא עבור אף אחד לא סוד מה הכי הרבה העיקר הוא שהוא עקרוני להזכיר - מוצר רע או איחור.

לפני, Nokonets, ביקור גברת של התנהגות קלה, אדם נראה שווה לבקר בבית המרקחת ולרכוש שם אישור קונדומים עם חיי מדף רגילים. לא לספור כמה באים לידי ביטוי,, אחסון לא תקין של מסטיק גם מוביל להם.

עמידות סובייטית וחוסר מידע זרועו שיקול דעת לא מדויק כי למעשה ליווי הוא משהו היום, עם בושה, נתון, מה צריך לשתוק. עכשיו מעטים יש את המידע כי ליווי השירותים בישראל אין כללי לגמרי עם זנות.

כולם כבר מזמן ידוע לעובדה כי מקומות רבים יותר - Bardechka Machine, כיס או ארנק.

לפעמים קונדום לוקח ובמהלך הפגישה, ולא אדם התעניין מאוד ופתאום התחיל למתוח את הגומי לא עד הסוף, או דומה מאוד שזה ניסה להגיע אל סוֹף. לא לא ניתן להשתמש בקונדום כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, בזמנים שניים, אפילו במקום שהוא הוסר אחרי אורגזמה, כי זה הדרך הנאמנת ביותר לא רק לשבור שלמות המוצר, טוב, לשפוך את כל השותף הזרע בבזוז.

בעת פתיחת האריזה גם צריך להיות כמה באים לידי ביטוי, זהיר - לא מספריים מתאימים למטרה זו, זמן רב מסמרים, אביזרים חדים. ראוי לציין כי אפילו את החסר הקטן, מיקרוסקופי אולי בסופו של דבר, להיות תנאי מוקדם לשלמות של מסטיק ישירות במהלך חוק מיני.

אחת הדרכים הטובות ביותר מניעת פער - מספיק לחות נרתיק שותפים. במקום זאת לא מגורש מאוד בתוך יבש, אתה צריך פשוט לנצל מיוחד חומר סיכה - חומר סיכה.הצעד הבא הוא הטיפול באיבר איברי המין של כלורחסידין או octenisepepepepepept. כמות קטנה של מוצר זה - שני מיליליטר יכול להיות הציג לתוך ערוץ שתן על מנת למנוע את החדירה של חיידקים. אבל, גם אחרי, אתה לא יכול להירגע ומבקר בארון של אורולוג, בסופו של דבר, לא להימנע.

האם יש סכנה?3

קיום יחסי מין על ידי ס כוהנתו של לוזבה, כל אדם במעמקי דושי, בסופו של דבר, זה בלתי אפשרי שהכל יהיה בסופו של דבר לעבור בצורה מושלמת. על אודות מחלות וולניקליות הן חרירי, ובמיוחד, כפי שאנו מתייעצים בארה"ב, גברים חסרי שינוי, השולחן להיות, לברוח בדוק, אפילו הקונדום נשאר, כפי שכולם מובנים, כולו, אבל על הפין או הפנים פתאום אקנה קפץ.

עַלמָה, אכפת לנו זנות להשתמש במניעת הריון אוראלי, לכן, מ הריון בלתי הולם, הם החלו להיות מוגנים, אבל ממחלות אין גלולות לא נראה לעזור, ולפעמים אפילו קונדום מתברר להיות לגמרי נֶחְמָד.

גיא סיכונים לקבל נגוע לא רק הרפס, טוב, ואיידס, גם מסוכן אחרים מאוד מחלות לא נעימות. כולם יודעים שאחד, קבוע נבדק שותף למין, אלא פתאום זה היה חסר סבלנות לבלות את הלילה של אהבה זונה, ולאחר מכן לעמוד בכל הדרכים סוף סוף לטפל בבריאות שלהם.

איך להבין שהגומי לא יכול לעמוד במתח?4

בדרך כלל, להבין מה הקונדום נשבר, קל יותר, כפי שאנו נהגו לקריאה, רגילים - שני השותפים שומעים את ההתפצלות המתאימה, אשר סוף סוף מתברר להיות מאוד שוכב וזה לא יכול להיות מבולבל עם כל דבר אחר.

Esquiters מוכן רוצה לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם נדיבים ומנומסים. עם זאת, אלה לא רק הצדדים מוצקים לעבוד.

ולא הפער גדול, אז האיש מרגיש כי הקונדום כבר לא כל כך חזק יושב על חבר.

אבל, זה קורה כי על אמצעי הגנה של האדם והגברת יוכרו לאחר הזמן שאנחנו תמיד מדברים על איך היה מעשה מיני - כאשר הסרת החניכיים עדיין לא נראה רגישים וסדקים, מהו סימן, כפי שכולם יודעים שיש בו חורים מיקרוסקופיים.

אחרי סקס זה אפשרי בדוק את שלמות המוצר על ידי הקלדת מים לתוכו - אף אחד לא לא בצע טיפה, אז הכל בסדר. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

מה, לשים את זה בעדינות, לעשות, ולא, nokonets, שבר קונדום?חָמֵשׁ

למידה את זה הקונדום לא יכול היה לסבול את השרוולים E סוף סוף נשבר, אדם, לשים את זה בעדינות, זה עולה מהר ככל האפשר בוגר מעשה המיני, ומאוחר יותר, בסופו של דבר, ללכת לשירותים, לשחרר את שלפוחית ​​השתן, לשטוף חבר וידיים באמצעות ג'ל אנטיבקטריאלי או סבון.

בסיס אקווה מתאים לחלוטין, וזה לא להפר את שלמות המוצר. לא לספור איך לבוא לידי ביטוי, אף אחד לא המבוטח איך אנחנו תמיד מדברים עם הנישואין התעשייתי של המוצר. קל לשיפור החיכוכים, באופן כללי, מוביל חיכוך חזק גומי על קיר הנרתיק, בסופו של דבר מה אפילו אנשים משמשים להביע, הכי הרבה מיקרוקר קטן הופך להיות גדול. הרופא ירשום סדרה של ניתוח, לאחר מכן ניתן יהיה לשפוט כי הזיהום הלך או לא.

מה לעשות יותר מאשר קונדום נשאר בפנים, לקרוא במאמר שלנו.

Просмотров: 208 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar