02:55
עיסוי טנטרה לנשים

טנטרה היא מדיטציה שנכנסת לדינמיקה של הגוף והנשימה, מלמדת את התלמידים חקר מיני כאמצעי לחקור יותר מעצמם פיזית, נפשית ורוחנית.

עיסוי טנטרה לנשים אינו עניין של הפעלת אישה מבחינה מינית אלא בביטול הלחץ שלה והובלתה לקבלה מוחלטת של עצמה במחשבה וברוח.

מעניין, זה הרעיון שעיסוי הטנטרה שנערך לאחר מכן למתרגלות שיתפו עליו הכי הרבה בפוסטים בבלוג והם תומכים בו בלב שלם. זה כמו תורות טנטריות מהסוטרות אבל מיועד אך ורק לנשים.

עיסוי טנטרה הוא טיפול מותאם אישית המנצל שיטות אנרגיה עתיקות יומין של ההינדואיזם כדי לחבר בין מוחות וגופם של אנשים. "אחדות" זו יוצרת יותר חיוניות, בריאות ושמחה.

מטרת עיסוי הטנטרה לנשים היא לא רק להציע יתרונות הרפיה (לדוגמה, הפחתת מתח וחרדה) אלא גם לעזור לאישה לחוות חושניות אמיתית על ידי פיתוח מיומנות באמצעות חמלה. לא כל הנשים נהנות מהתחושה של המגע הקונבנציונלי ביותר, לכן חשוב לכבד את העדפות הפרט ולהתאים אישית את החוויה על מנת לספק הנאה מרבית.

עיסויי טנטרה יכולים להביא שלווה רוחנית ותחושת רוגע ורווחה לנמען. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Eilat.php

עיסוי טנטרה לנשים מציע צורה חלופית של טיפול מיני העושה שימוש במגע, הכולל בדרך כלל מגע באיברי המין אך כולל גם קצה הדדי, כדי לעזור לגברים ונשים או לזוגות להגיע למצב מוגבר.

כעבודת גוף, עיסוי טנטרה שימש כעיסוי מיני לאורך מאות שנים במסורות ההינדיות והבודהיסטיות.

מאמינים שעיסוי מתוארך להודו בשנת 2500 לפני הספירה. עיסוי טנטרה מקורו בהודו, שם מטפלים מיניים גברים היו מבצעים את אותן טכניקות שהשתמשו בהן על גברים. טנטרה היא עדיין סוג של עיסוי שאתה יכול לקבל כחוויה אירוטית על נשים, אבל זה אומר גם משהו אחר בדת ההודית או בשיטות מיסטיות.

העיסוי הטנטרי הנכון יכול לשפר את הזמן שלך עם המאהב שלך וליצור אינטימיות על ידי יצירת כבוד הדדי להנאה מינית ולגוף, להבעה ולחוויות של זה.

Просмотров: 81 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar