טנטרה היא מדיטציה שנכנסת לדינמיקה של הגוף והנשימה, מלמדת את התלמידים חקר מיני כאמצעי לחקור יותר מעצמם פיזית, נפשית ורוחנית.

עיסוי טנטרה לנשים אינו עניין של הפעלת אישה מבחינה מינית אלא בביטול הלחץ שלה והובלתה לקבלה מוחלטת של עצמה במחשבה וברוח.

מעניין, זה הרעיון שעיסוי הטנטרה שנערך לאחר מכן למתרגלות שיתפו עליו הכי הרבה בפוסטים בבלוג והם תומכים בו בלב שלם. זה כמו תורות טנטריות מהסוטרות אבל מיועד אך ורק לנשים.

עיסוי טנטרה הוא טיפול מותאם אישית המנצל שיטות אנרגיה עתיקות יומין של ההינדואיזם כדי לחבר בין מוחות וגופם של אנשים. "אחדות" זו יוצרת יותר חיוניות, בריאות ושמחה.

מטרת עיסוי הטנטרה לנשים היא לא רק להציע יתרונות הרפיה (לדוגמה, הפחתת מתח וחרדה) אלא גם לעזור לאישה לחוות חושניות אמיתית על ידי פיתוח מיומנות באמצעות חמלה. לא כל הנשים נהנות מהתחושה של המגע ... Читать дальше »

Просмотров: 87 | Добавил: antionettebji3 | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

צבירת ברים ומועדונים במיקום מסוים.

מועדון חשפנות הוא מוסד הכולל בידור חי בצורה של רקדנית בדרך כלל אישה, המבצעת הופעת ריקודי חשפנות, באופן מסורתי כשהיא לובשת לבוש כלשהו.

מפעלים אלה מכונים גם כמועדוני ג'נטלמנים או מועדוני חשפנות בשימוש נפוץ בצפון אמריקה, ולכן ניתן להבדיל על פי יכולתם לספק שירותים המכוונים גם לנשים ולזוגות, בניגוד למיקוד ספציפי לגברים.

היו פעם מקרים שבהם היו רקדנים רבים שהופיעו על הבמה, אבל זה השתנה בדרך כלל עם הזמן בגלל התחרות הגוברת והגבלות שונות שהוגדרו בחוק.

בקרב תרבויות המערב, הופעות פומביות של נשים מקובלות בדרך כלל לפחות מאז התקופה הקלאסית של רומא העתיקה עם תפקידים כמו מוזיקה ומופעי תיאטרון או בין המאות ה-14 עד ה-16 עם קורטיזנות שארח לקוחות ל"ריקודים", בין היתר. סוגי מפגשים עד למאה ה-18 התרבות הצרפתית הפכה לשמרנית יותר

... Читать дальше »

Просмотров: 79 | Добавил: antionettebji3 | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)